محسن چاوشی آلبوم من خود آن سیزدهم


دانلود آهنگ های جدید(رپ.راک.پاپ.و...)

بروز ترین مرجع دانلود موزیک

بلاخره بد از مدتها آلبوم استثنایی محسن چاوشی به اسم من خود آن سیزدهم به بازار آمد از کاربران سایت تقاضا داریم از دانلود این آلبوم از اینترنت خودداری کنند و فقط سی دی را بصورت اورجینال برای حمایت از محسن چاوشی عزیز خریداری کنند هم اکنون می توانید سه آهنگ از این آلبوم فوق العاده زیبا که شامل 9 ترک هست را از سایت تکصدا دریافت کنید

محسن چاوشی آلبوم من خود آن سیزدهم



برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

1.رمیدیم

2.نگاه

3.من خود آن سیزدهم

 

لینک کمکی و غیر مستقیم

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

1.رمیدیم

2.نگاه

3.من خود آن سیزدهم



محسن چاوشی آلبوم من خود آن سیزدهم دانلود کل آلبوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,ساعت 16:10 توسط hessam23| |


Power By: LoxBlog.Com